Red Lemon logo
Κάνω την ιδέα μου eshop!
Κάνω την ιδέα μου eshop!
slide-1

Κάνε τα πρώτα
βήματα σωστά!

slide-1

Κάνε τα πρώτα
βήματα σωστά!

previous arrow
next arrow

Προετοίμασε σωστά το eshop σου

CMS ανοιχτού ή custom κώδικα;

Ποιοι είναι οι πελάτες σου;

Ποιο είναι το budget σου;

CMS ανοιχτού ή custom κώδικα;

Ποιοι είναι οι πελάτες σου;

Ποιο είναι το budget σου;

CMS ανοιχτού ή custom κώδικα;

Ναι, πρέπει να ξεκινήσουμε από τα δύσκολα.

CMS (Content Management System) ονομάζεται το λογισμικό πάνω στο οποίο θα βασιστεί το χτίσιμο του eshop σου.
Τα ανοιχτού κώδικα λογισμικά όπως το WordPress eshop, joomla eshop ή opencart έχουν τα πλεονεκτήματα της άμεσης υποστήριξης, των συχνών & συνήθως δωρεάν αναβαθμίσεων, των πολλών λύσεων σε πρόσθετα & λειτουργίες και όλα αυτά επειδή πάρα πολλοί developers & εταιρείες παγκοσμίως ασχολούνται με αυτή την πλατφόρμα. Επιπλέον μπορείς να διαχειριστείς εύκολα το eshop σου χωρίς την καθημερινή συμβολή τρίτου.

Οι λύσεις custom κώδικα παρέχουν πολλές δυνατότητες για τη λειτουργία και την εμφάνιση του eshop σου. Ωστόσο, υποστηρίζονται κατά κανόνα από μία εταιρεία ή ένα developer με αποτέλεσμα την αποκλειστική και δια βίου συνεργασία μαζί του.

Ένας έμπορος θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά αν θα επιλέξει τη μόνιμη εξάρτηση της εταιρείας του από μία εταιρεία ή έναν developer.

CMS eshop
Ποιοι είναι οι πελάτες του eshop σου;

Ποιοι είναι οι πελάτες σου;

Η σωστή απάντηση στην ερώτηση “Ποιο είναι το κοινό μου” δεν είναι “Όλοι”. Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της κοινό με ιδιαίτερα ξεχωριστά χαρακτηριστικά.

Εφόσον γνωρίζεις ποιοι είναι οι πελάτες σου μπορείς:

  • να επιλέξεις ένα eshop κατάλληλο για αυτό το κοινό
  • να δημιουργήσεις το eshop σου σε σύντομο χρονικό διάστημα
  • να εξοικονομήσεις χρήματα από τη διαφήμιση
  • να περιορίσεις τον αριθμό και την ποικιλία των προϊόντων του eshop

Η εύρεση του κοινού σου μπορεί να σου γλιτώσει χρόνο και χρήματα και, με τη σωστή καθοδήγηση, να κάνει το eshop σου επιτυχημένο!

Ποιο είναι το budget σου;

Το budget για ένα eshop μπορεί να κυμανθεί από 1.000€ έως και πολύ πάνω από τα 15.000€. Γι’ αυτό πριν προχωρήσεις σε επόμενα βήματα και στην επιλογή συνεργατών πρέπει να το έχεις ορίσει.

Δεν συνιστούμε να ξεκινήσεις (ούτε τις διερευνητικές) κουβέντες με υποψήφιους συνεργάτες αν δεν έχεις ορίσει ένα budget που θες να κινηθείς.

Κάθε eshop έχει πολλές παραμέτρους που πρέπει να λάβεις υπόψη και ο ευκολότερος τρόπος είναι να ξεκινάς από το budget. Ίσως χρειαστεί ακόμη και να το χωρίσεις σε δαπάνες για τη δημιουργία του eshop και σε δαπάνες για την προώθησή του.

Φυσικά μπορείς να συμβουλευτείς τους συνεργάτες σου, δίνοντάς τους μία λεπτομερή περιγραφή των λειτουργιών που θες να έχει το eshop σου, ώστε να σε βοηθήσουν με την κοστολόγηση.

Ποιο είναι το budget του eshop σου;

Μάθε περισσότερα για το eshop σου!

Είσαι έτοιμος;
Ας μιλήσουμε για το eshop σου

    Red Lemon - Eshop services