Μάθε τα 7 βασικά tips για να ξεχωρίσει το eshop σου!
Τι πρέπει να προσέξεις όμως;
Mobile friendly
Φωτογραφίες
Φιλικό στο χρήστη
Mobile friendly
Φωτογραφίες
Φιλικό στο χρήστη
Τίτλοι & Περιγραφές
SEO & Metadata
Δώσε λύσεις & ασφάλεια στις συναλλαγές
Όροι χρήσης & Πολιτική επιστροφών
Τίτλοι & Περιγραφές
SEO & Metadata
Δώσε λύσεις & ασφάλεια στις συναλλαγές
Όροι χρήσης & Πολιτική επιστροφών
Mobile friendly
Πάνω από το 80% των επισκεπτών ενός eshop προέρχεται από κινητές συσκευές. Συνεπώς το ηλεκτρονικό σου κατάστημα θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο κατάλληλα ώστε να παρέχει μία εύκολη & ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες.
Με ένα mobile friendly eshop οι χρήστες θα θέλουν να επισκεφθούν ξανά το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και φυσικά να αγοράσουν τα προϊόντα σου!
Επιπλέον χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξεις είναι:
- η φιλοξενία (hosting) του eshop σε κατάλληλο server
- η ταχύτητα του eshop
Οι παραπάνω παράγοντες μπορούν να βελτιώσουν αισθητά την απόδοση ενός eshop. Μην ξεχνάς πως μια καθυστέρηση 2 δευτερολέπτων οδηγεί σε 12% περισσότερες αποχωρήσεις από μία σελίδα.
Οι φωτογραφίες
Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι η πρώτη και η σημαντικότερη επαφή του υποψήφιου πελάτη με το κατάστημά σου.
Χρησιμοποίησε πολλές, ευκρινείς, καθαρές και ελκυστικές φωτογραφίες για τα προϊόντα σου που θα λύνουν όλες τις απορίες των πελατών σου. Μερικές καλές πρακτικές, είναι η δυνατότητα του zoom πάνω στις φωτογραφίες, αλλά και η επεξεργασία του μεγέθους και του χρώματος.
Αν έχεις τη δυνατότητα, μπορείς ακόμη να προσθέσεις φωτογραφίες που δείχνουν το προϊόν να χρησιμοποιείται, ώστε οι δυνητικοί σου πελάτες να μπορούν να δουν ξεκάθαρα πως θα επωφεληθούν από την αγορά του.
Με όποιο τρόπο κι αν παρουσιάζονται οι φωτογραφίες των προϊόντων στο eshop ένα είναι απαραίτητο: να κάνουν τους επισκέπτες του να θέλουν να τα αγοράσουν!
Φιλικό στο χρήστη
Σημαντικός παράγοντας επιτυχίας για κάθε eshop είναι τα χρώματα. Τα ουδέτερα χρώματα μπορούν να αναδείξουν καλύτερα τα προϊόντα σου, αφήνοντας τους πελάτες σου να εστιάσουν στις αγορές τους χωρίς περισπασμούς. Προτίμησε λοιπόν χρώματα κοντά στο λευκό, το μπεζ αλλά και το γκρι.
Το checkout πρέπει να διευκολύνει τους χρήστες του eshop ώστε να μπορούν να κάνουν την αγορά τους εύκολα. Η διαδικασία ολοκλήρωσης της πώλησης (checkout) πρέπει να είναι όσο πιο απλοποιημένη γίνεται. Μια καλή πρακτική είναι η δυνατότητα ολοκλήρωσης της αγοράς χωρίς να δημιουργήσει λογαριασμό (guest checkout).
Φρόντισε το eshop σου να έχει εξαιρετική μηχανή αναζήτησης προϊόντων (search). Ο επισκέπτης πρέπει να μπορεί να βρίσκει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει. Εξοικονόμησε χρόνο για τους δυνητικούς σου πελάτες και σίγουρα θα το εκτιμήσουν!
Τίτλοι & Περιγραφές
Οι τίτλοι και οι περιγραφές των προϊόντων ενός eshop είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά που θα κάνουν τους χρήστες του διαδικτύου να ανακαλύψουν το eshop σου.
Με τους κατάλληλους τίτλους και πλήρεις περιγραφές για το κάθε προϊόν, οι πελάτες σου θα μπορούν να βρουν το eshop σου εύκολα και γρήγορα.
Τι να προσέξεις;
- Οι τίτλοι πρέπει να είναι πλήρεις, αναλυτικοί και δομικά ομοιογενείς ώστε να είναι εύκολη η αναζήτηση και η εμφάνισή τους.
- Οι περιγραφές πρέπει να είναι αναλυτικές, λεπτομερείς, με κατάλληλη δομή ώστε να είναι ευανάγνωστες.
Μπορείς να χρησιμοποιείς τίτλους και περιγραφές από τον κατασκευαστή (αν δεν είσαι εσύ) αλλά το ιδανικότερο είναι να τα προσαρμόζεις στο κοινό που απευθύνεσαι προσθέτοντας τρόπους χρήσης, εφαρμογές & προτάσεις. Έτσι θα ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό που προσφέρει τα ίδια προϊόντα.
Αυτά σε συνδυασμό με τα meta data κάθε προϊόντος θα δώσουν στο eshop σου μια ξεχωριστή θέση στις μηχανές αναζήτησης σε σύντομο χρονικό διάστημα.
SEO & Metadata
Τα δεδομένα που χαρακτηρίζονται ως meta data είναι:
- Λέξεις κλειδιά (keywords): λέξεις που περιγράφουν το περιεχόμενο κάθε σελίδας
- Meta title: O τίτλος κάθε σελίδας προϊόντος
- Meta description: Η περιγραφή την σελίδας
- Alt-text: Η περιγραφή που συνοδεύει κάθε φωτογραφία
Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κρίσιμα για την κατάταξη ποιότητας κάθε ιστότοπου και φυσικά του eshop σου.
Δώσε λύσεις & ασφάλεια στις συναλλαγές
Ενεργοποίησε όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής όπως πιστωτική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή αλλά και πληρωμή στο κατάστημα και κάνε τη ζωή του πελάτη σου εύκολη.
Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να σκεφτείς είναι οι επιλογές που παρέχεις στους πελάτες σου.
Πρόσθεσε στο eshop σου όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας αλλά και ενδείξεις ότι συνεργάζεσαι με γνωστά τραπεζικά ιδρύματα και κάνε τις αγορές του πελάτη σου ασφαλείς και εύκολες!
Όροι χρήσης & Πολιτική επιστροφών
Οι όροι χρήσης & η Πολιτική επιστροφών αποτελούν την νομική σου δήλωση για την λειτουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Τα δύο αυτά κείμενα είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν σε εμφανές σημείο του eshop και είναι απαιτητά για την συνεργασία σου με τις τράπεζες αλλά και με πλατφόρμες διαφήμισης.
Τα κείμενα αυτά συντάσσονται από τον δικηγόρο της εταιρείας και πρέπει να είναι σαφή και κατανοητά από τους πελάτες. Καλή πρακτική είναι να υπάρχουν σε όλες τις γλώσσες στις οποίες είναι διαθέσιμο και το eshop.
H πολιτική επιστροφών είναι κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας ενός eshop αφού αποτελεί κριτήριο προτίμησης για τους περισσότερους καταναλωτές. Πρέπει οι πελάτες σου να είναι ενήμεροι για τις διαδικασίες ή τις επιπλέον χρεώσεις που περιλαμβάνει η πολιτική επιστροφών. Είναι καλό η διαδικασία να περιγράφεται αναλυτικά, εύκολα και ξεκάθαρα ώστε να λύνονται όλες οι απορίες των πελατών διαβάζοντάς τη.
Με τους σωστούς όρους χρήσεις & πολιτική επιστροφών, οι πελάτες σίγουρα θα μείνουν ευχαριστημένοι κι εσείς θα κερδίσετε σημαντικό χρόνο στην εξυπηρέτηση πελατών.