Red Lemon logo
Ας ετοιμάσουμε το eshop μου!
Ας ετοιμάσουμε το eshop μου!
slide-1

Κάνε το e-shop σου
να ξεχωρίσει!

slide-1

Κάνε το e-shop σου
να ξεχωρίσει!

previous arrow
next arrow

Κάνε το eshop σου να πουλάει

Social Media & Digital setup

Customer Service

Marketing & Στρατηγική Πωλήσεων

Social Media & Digital setup

Customer Service

Marketing & Στρατηγική Πωλήσεων

Παραδόσεις & μεταφορικά

Διαφήμιση

After Sales Marketing

Παραδόσεις & μεταφορικά

Διαφήμιση

After Sales Marketing

Social Media & Digital setup

Σε ένα φυσικό κατάστημα ο ιδιοκτήτης έχει γνώση της επισκεψιμότητας, των δημογραφικών στοιχείων, της εποχικότητας αλλά και των συνηθειών των πελατών του.

Σε ένα eshop όμως οι συνθήκες είναι διαφορετικές και για να γνωρίζεις όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες προσθήκες κώδικα.

Με ένα προσεγμένο και επαγγελματικό social marketing setup ξέρεις όλες τις συνήθειες των πελατών σου και επιπλέον μπορείς να:

  • έχεις αναλυτικά στοιχεία των πελατών
  • επικοινωνείς μαζί τους με email
  • επικοινωνείς μαζί τους με sms ή viber
  • κάνεις στοχευμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Google κ.α.)
  • βρίσκεις κοινά παρόμοια με τους πελάτες σου

Πλέον, μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα των προσπαθειών σου.

Το eshop σου είναι στα Social Media;
Το eshop έχει εξαιρετικό Customer service;

Customer Service

Οι πελάτες σου πρέπει να νιώθουν σιγουριά για την επιχείρησή σου και ένας από τους τρόπους να αναπτύξεις και να διατηρήσεις την αξιοπιστία σου είναι η εξυπηρέτηση πελατών.

Δώσε στον πελάτη σου εύκολους τρόπους επικοινωνίας και απάντησε άμεσα στα αιτήματά του.

Ορισμένα βήματα για μία ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι:

  • Σιγουρέψου ότι όλα τα κανάλια επικοινωνίας που έχεις ενεργοποιήσει λειτουργούν πάντα ώστε να δέχεσαι έγκαιρα όλα τα αιτήματα των πελατών σου.
  • Το τηλέφωνο δεν πρέπει να αποτελεί απαραίτητα την πρώτη λύση, όμως σίγουρα είναι μία από τις καλύτερες.
  • Μάζεψε όλες τις συχνές ερωτήσεις των πελατών σου και δώσε λεπτομερείς & επαρκείς απαντήσεις. Φρόντισε να βρίσκονται σε ένα εμφανές σημείο του eshop σου, ώστε οι χρήστες να μπορούν να τις συμβουλευτούν πριν αποφασίσουν να επικοινωνήσουν μαζί σου. Μερικές ερωτήσεις έχουν να κάνουν με το ωράριο, την πολιτική επιστροφών, τη διαδικασία επιστροφών, τα μεγέθη, την εγγύηση που παρέχεις, πιθανό service κ.α.

Marketing & Στρατηγική Πωλήσεων

Η συνολική εικόνα του eshop σου παίζει σημαντικό ρόλο στη μετατροπή ενός επισκέπτη σε πελάτη. Από το σημείο όμως της αγοράς, ξεκινά η προσπάθειά σου να σε εμπιστευτεί ξανά και να τον κάνεις μόνιμο πελάτη σου.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνεις έναν πελάτη να αγοράσει ξανά από την επιχείρησή σου, όπως:

Packaging: Είναι η πρώτη εικόνα που έχει ο πελάτης για την επιχείρησή σου όταν λάβει την παραγγελία του.
Δώσε προσοχή στα υλικά συσκευασίας, στην εμφάνιση και την τάξη με την οποία ετοιμάζεις προς παράδοση μια αποστολή. Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ σημαντική και υπάρχουν πολλοί τρόποι για κάνεις την καλύτερη, όπως μία ευχαριστήρια κάρτα για να δείξεις στον πελάτη σου πως είναι σημαντικός.

Μεταφορά: Κάνε τις κατάλληλες συμφωνίες με τις εταιρείες μεταφορών και αν μπορείς πρόσφερε επιπλέον υπηρεσίες στον πελάτη σου (πχ δωρεάν μεταφορικά) χωρίς όμως να παζαρέψεις την ποιότητα και την ταχύτητα παράδοσης.

Επιστροφές: Επινόησε μια απλή αλλά δίκαιη διαδικασία επιστροφών. Έχει αποδειχθεί ότι οι πελάτες προτιμούν ξανά & ξανά eshops που έχουν εύκολες διαδικασίες επιστροφών.

Cross selling & Up Selling: Με το Cross Selling μπορείς να παροτρύνεις τον πελάτη να προσθέσει στο καλάθι του κάποιο συμπληρωματικό προϊόν σε αυτό που έχει πρόθεση να αγοράσει. Επιπλέον, στο Upselling προτείνεις στον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν που έχει επιλέξει με κάποιο παρόμοιο που έχει ανώτερα χαρακτηριστικά και στοιχίζει περισσότερο. Προσοχή όμως να μην το παρακάνεις και ο πελάτης νιώσει πίεση γιατί κατά κανόνα εγκαταλείπει τη διαδικασία αγοράς.

Το eshop σου έχει στρατηγική πωλήσεων;
Έχει το eshop σου ξεκάθαρα μεταφορικά & παραδόσεις;

Παραδόσεις & μεταφορικά

Μια συναλλαγή ολοκληρώνεται με την παραλαβή του προϊόντος από τον πελάτη. Η εμπειρία μιας αγοράς πρέπει να έχει και μια όμορφη κατάληξη χωρίς εκπλήξεις και καθυστερήσεις.

Διάλεξε προσεκτικά την εταιρεία που θα παραδώσει το προϊόν σου. Μερικά χαρακτηριστικά που κάνουν την διαφορά είναι η συνέπεια & η ποιότητα στις παραδόσεις, η δυνατότητα παρακολούθησης της αποστολής και φυσικά το τελικό κόστος.

Αφού τα εξασφαλίσεις όλα αυτά και πλέον είσαι σίγουρος, καλό θα ήταν να προσθέσεις την εταιρεία αυτή ως συνεργάτη στο eshop σου και να αναφέρεις τη διαδικασία στους όρους χρήσης του eshop.

Διαφήμιση

Αφού ολοκληρώσεις το eshop σου και έχεις κάνει κάθε ενέργεια για τη σωστή δομή και το απαραίτητο set up στο site σου, ήρθε η ώρα να βρεις τους δυνητικούς σου πελάτες.

Πως θα βρεις τους μελλοντικούς σου πελάτες;

Η εμφάνιση ενός άριστα κατασκευασμένου eshop στα οργανικά αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης μπορεί να πάρει αρκετούς μήνες ανάλογα με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στην αγορά. Η διαφήμιση λοιπόν είναι εδώ για να σε βοηθήσει.

Στο budget που έχεις ορίσει για το eshop σου υπάρχει και ένα μέρος για διαφήμιση και ήρθε η ώρα να το αξιοποιήσεις. Η εύρεση ενός Marketing Expert είναι η λύση που θα σου δώσει τη σωστή καθοδήγηση ώστε να επενδύσεις σωστά τα χρήματά σου και να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τη στρατηγική σου.

Κατά κανόνα ο Marketing Expert είναι αυτός που θα κατευθύνει και το Social media & Digital Setup, αφού θα πρέπει να ρυθμίσει επίσης τους κώδικες και τα εργαλεία της διαφήμισης.

Η κατάλληλη διαφήμιση θα το κάνει γνωστό το eshop σου!
Το eshop σου έχει After Sales Marketing;

After Sales Marketing

Μπράβο! Έκανες καλή δουλειά & η πώληση ολοκληρώθηκε!

Πως θα πείσεις όμως τον πελάτη σου να αγοράσει ξανά από το e-shop σου;

Πολλοί κάνουν το λάθος να θεωρήσουν πως όταν ένας νέος πελάτης αγοράσει μία φορά από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, αυτόματα μετατρέπεται σε μόνιμο πελάτη του καταστήματος. Στην πραγματικότητα όμως, οι προωθητικές ενέργειες μετά την πώληση, είναι αυτές που θα πείσουν τον νέο σου πελάτη να αγοράσει ξανά, μέχρι να γίνει μόνιμος πελάτης της επιχείρησής σου.

Οι προωθητικές ενέργειες αυτές, μπορούν να περιέχουν:

  • Feedback μέσω της συμπλήρωσης μιας φόρμας
  • Εκπτώσεις μόνο για τους πελάτες που έχουν αγοράσει ήδη
  • Προώθηση νέων προϊόντων
  • Ενημερωτικά email για την επιχείρηση ή τα προϊόντα σας

Φυσικά δε χρειάζονται πάντα όλα τα παραπάνω. Μία σωστή στρατηγική για after sales marketing θα σε βοηθήσει να επιλέξεις τις σωστές ενέργειες για το eshop σου. Όποια στρατηγική και να ακολουθήσεις όμως, θυμήσου πως πρέπει να κάνεις τον πελάτη σου να νιώσει σημαντικός!

Είσαι έτοιμος;

Ας μιλήσουμε για το eshop σου